Biznesowy "efekt wow" w kampanii T-Mobile z Dorotą Wellman (wideo)

Rusza kampania reklamowa oferty T-Mobile dla firm. MagentaBiznes promuje właścicielka firmy na co dzień korzystająca z usług operatora oraz dziennikarka Dorota Wellman. Działania reklamowe przygotowały T-Mobile, FCB Bridge2Fun, LiquidThread, Mindshre i ARC Worldwide Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Bohaterką pierwszej reklamy z nowego cyklu T-Mobile jest Katarzyna Molska, architekt krajobrazu, która mówi o tym, jak ważna dla jej biznesu jest elastyczność usług operatora telekomunikacyjnego. W końcówce spotu dołącza do niej dziennikarka Dorota Wellman, mówiąc "tak się robi efekt wow dla biznesu".

Spot emitowany będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jego uzupełnieniem będą reklamy radiowe.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-polska-wyniki-w-2017-roku-ilu-ma-klientow-jakie-wplywy-i-zysk-ile-stacji-bazowych ##

Akcja podkreśla możliwość dokupienia do firmy urządzeń w dowolnym momencie na preferencyjnych warunkach. W ofercie znajdują się między innymi Huawei P20, Huawei P20 Lite oraz router Huawei B529 a także Samsung Galaxy S9.

W ramach oferty MagentaBiznes właściciel firmy za dodatkowo wykupione karty SIM, nieużywane po sezonie, płaci złotówkę netto miesięcznie. To kolejna reklama T-Mobile, w której udział biorą przedsiębiorcy korzystający z usług operatora. Kolejny raz w kampanii operatora pojawia się również Dorota Wellman.

Kampania będzie prowadzona na outdoorze oraz nośnikach cyfrowych. Kreację i spoty przygotował departament komunikacji rynkowej T-Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów oraz działania w Internecie odpowiada dom mediowy Mindshare, za kreację online Liquid Thread. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem