T-Mobile Polska chce z pomocą klientów zasadzić 100 tys. drzew

Operator sieci T-Mobile Polska rusza z nowym programem, mającym chronić środowisko: Magentowe Lasy. Polegać ma on na zachęcaniu klientów biznesowych do rezygnacji z tradycyjnych faktur na elektronicznych, a za każde zaoszczędzone dwie kartki operator zasadzi jedno drzewo. W planach jest posadzenie łącznie nawet 100 tysięcy drzew.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

T-Mobile podkreśla, że e-faktury są nie tylko ekologiczne, ale także wygodne: pozwalają szybciej płacić i bezproblemowo katalogować dokumenty. Już na samym początku jako programu firma (sama z siebie) posadzi 30 tysięcy drzewek.

- Liczymy, że dzięki wspólnym działaniom z firmami korzystającymi z naszych usług ta liczba znacząco wzrośnie – zapowiada telekom. - Widzimy, że nasi klienci chcą wdrażać ekologiczne rozwiązania w swoich organizacjach. Jako odpowiedzialna firma, która zarazem dostarcza usługi do tysięcy przedsiębiorstw w Polsce, chcemy ich w tym wspierać. Cieszymy się, że możemy przyczynić się do pozytywnej zmiany i zainspirować przedstawicieli rozmaitych branż do wspólnych działań proekologicznych - komentuje Kamila Niewiadowska, kierownik działu obsługi klienta B2B w T-Mobile Polska.

Akcja Magentowe Lasy z Lasami Państwowymi

Akcja Magentowe Lasy organizowana jest przy współpracy z Lasami Państwowymi. Jak podkreśla Michał Gzowski, rzecznik Lasów Państwowych – akcja przyniesie nie tylko oczywisty rezultat w postaci zwiększenia liczby drzew w Polsce. - Chcemy też wspólnie kierować uwagę na odpowiedzialne wykorzystanie drewna. Zamiast faktur, które mają niezwykle krótki żywot, papier i drewno kierujmy do takich zastosowań, gdzie przetrwają jak najdłużej. To najlepszy sposób szacunku dla tego, co nam dają lasy - mówi Gzowski.

W ramach akcji Magentowe Lasy każde zaoszczędzone dwie kartki papieru oznaczają zasadzenie jednego drzewa przez T-Mobile. Program potrwa do końca grudnia br., ale T-Mobile zachęca, aby włączyć się do niego już teraz, aby zaoszczędzić jak najwięcej cennego surowca. W programie może wziąć udział każdy klient biznesowy, który korzysta z faktur papierowych. Do akcji można włączyć się poprzez stronę MagentoweLasy.pl.

Na koniec czerwca br. T-Mobile miał 11,29 mln klientów, o 269 tys. więcej niż w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Przychody operatora wyniosły 1,58 mld zł, co oznacza spadek o 2,3 proc. Wzrosła baza klientów zarówno w segmencie abonamentowym, jak i przedpłaconym. W tym samym czasie rosła również liczba klientów FTTH. Średnia miesięczny współczynnik odejść (churn) w segmencie kontraktowym utrzymał się na poziomie 0,7 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia