T-Mobile wprowadza cykliczne doładowania w ofertach prepaidowych

Operator sieci T-Mobile wprowadził opcję doładowań cyklicznych dla klientów na kartę, MIX i Heyah na kartę. To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku telekomunikacyjnym.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Klienci mogą teraz ustawić dogodną dla siebie kwotę zasilenia raz, a potem korzystać z usług, bez przeklikiwania się przez stronę celem ponownego doładowywania konta. Zasilenia można dokonać, w zależności od oferty, na stronie www.doladowania.t-mobile.pl i www.doladuj.heyah.pl.

Decydując się na płatności cykliczne, użytkownik może wybrać jedną z 2 opcji: doładowanie w wybranym przez siebie dniu miesiąca (od 1 do 28 dnia miesiąca), lub co ile dni nastąpi doładowanie (np. co 16 dni). Dodatkowo można wybrać także kwotę – w przedziale od 5 do 500 zł, dla każdego zasilenia. Po podpięciu karty płatniczej doładowania cykliczne zostaną uruchomione.

Na koniec marca br. liczba abonentów T-Mobile Polska zwiększyła się (rok do roku) z 7,53 do 7,652 mln zł, a liczba klientów prepaidowych - z 3,452 do 3,554 mln. Operator podkreśla, że średni miesięczny wskaźnik odejść (churn) klientów abonamentowych w zeszłym kwartale wyniósł tylko 0,8 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK