T-Mobile Polska zyskał 354 tys. klientów, w górę przychody i zysk

W trzecim kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 2,2 proc. do 1,656 mld zł i skorygowanego zysku EBITDA AL o 5,5 proc. do 457 mln zł. Na koniec września br. telekom miał 11,425 mln klientów, o 354 tys. więcej niż rok wcześniej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

T-Mobile Polska podkreśla, że jego przychody zwiększyły się rok do roku mimo utraty 45 mln zł wpływów w związku z obniżeniem w połowie br. stawek MTR/FTR w całej Europie.

Natomiast wzrost skorygowanego zysku EBITDA AL w zeszłym kwartale był wyższy niż w pierwszej połowie br., gdy wyniósł 4,1 proc. Operator podkreśla, że jego wyniki „są konsekwencją pozytywnych trendów operacyjnych we wszystkich obszarach: rosnącej bazy klientów przedpłaconych i postpaid w obu segmentach komercyjnych B2C i B2B”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/t-mobile-polska-ile-placi-podatku-dochodowego-cit-wyjasnienia,7170087131773057a ##

- Zwiększenie tempa wzrostu EBITDA oraz organiczny wzrost przychodów to osiągnięcie samo w sobie. Należy jednak odnotować, że wzrosty zysku EBITDA notujemy konsekwentnie na przestrzeni całego roku, co kwartał, nawet mimo wymagającego otoczenia. Na przestrzeni ostatniego półtora roku przekonaliśmy się, że mocne fundamenty finansowe w połączeniu ze skuteczną strategią to podstawa sukcesu w obecnych, często zmieniających się warunkach. Co konsekwentnie z sukcesem realizujemy - komentuje Juraj Andras, członek zarządu T‑Mobile Polska ds. finansowych.

grafika

T-Mobile Polska ma 11,42 mln klientów

Na koniec września br. z T-Mobile Polska korzystało 11,425 mln użytkowników, o 354 tys. więcej niż przed rokiem.

Liczba klientów abonamentowych zwiększyła się z 7,581 do 7,748 mln, a tych korzystających z ofert prepaidowych - z 3,49 do 3,677 mln. Wskaźnik rezygnacji użytkowników (churn) wyniósł jedynie 0,6 proc.

- Dzięki koncentracji na najwyższej jakości obsługi klienta i usług stale umacniamy swoją pozycję na rynku. Najlepszym tego dowodem są pozytywne trendy wśród wskaźników operacyjnych, a w szczególności fakt, że klienci nie tylko coraz częściej wybierają T-Mobile, ale przenoszą do nas numery z innych sieci. Teraz dynamicznie rozwijamy ofertę konwergentną i dzięki kolejnym partnerstwom dysponujemy już drugim co to wielkości zasięgiem usług światłowodowych w Polsce - podkreśla Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska.

grafika

W połowie września T‑Mobile Polska poinformował, że w zasięgu jego sieci 5G jest już 25 proc. Polaków, w drugiej połowie września liczba stacji bazowych operatora realizujących tę usługę przekroczyła 3 tys.

Na początku października firma zakończyła proces wyłączania swojej sieci 3G na częstotliwościach z pasma 2100 MHz. Podkreśliła, że zwolnione częstotliwości przeznacza na rozwój sieci w standardach LTE i 5G.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek