Decydując się na nielimitowane rozmowy i Netflix w jednym pakiecie w abonamencie (opcja bez telefonu) w cenie 49 zł miesięcznie (przez 6 miesięcy), użytkownicy otrzymają dostęp do tego popularnego serwisu VOD na pół roku w prezencie. Ponadto mogą oni korzystać z usługi Supernet Video, dzięki której, podczas oglądania materiałów wideo nie zużywają gigabajtów zawartych w pakiecie. Po 6 miesiącach abonament za pełny pakiet usług, łącznie z Netflixem, będzie wynosić 79 zł miesięcznie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-lewandowski-t-mobile-polska-reklama-ambasador-umowa-opinie ##
Nowej ofercie T-Mobile towarzyszą spoty reklamowe z udziałem aktorki Soni Bohosiewicz, która wciela się w rolę przewodniczki po tajemniczej puszczy. Oprowadza po niej dwie rodziny z dziećmi, które z zaciekawieniem słuchają jej opowieści o lesie pełnym niespotykanych zjawisk. W spotach pojawiają się motywy znane z filmów i seriali dostępnych w serwisie Netflix, takich jak „W głębi lasu”, ‘The Old Guard’ czy „The Umbrella Academy”.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.











