Spot reklamowy emitowany jest od 13 lutego. Kampanię można śledzić w telewizji, radiu i internecie (w tym w social mediach), a także w punktach sprzedaży.
W spotach będzie można zobaczyć trzy warianty z telefonami objętymi promocją, czyli: Xiaomi Redmi Note 9T 5G, Oppo A15s i Motorola Moto E7 Plus.

Warunki promocji
Nowy klient przenoszący numer do T-Mobile będzie mógł wybrać ofertę abonamentową XS, S, M lub L z dowolnym telefonem, zaś w powitalnym prezencie otrzyma prezent w postaci opłaconych już usług i rat za wybrane urządzenie za pół roku.
W tym wariancie umowa jest podpisywana na okres 24 miesięcy i 36 rat za urządzenie z opłatą początkową za telefon.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-polska-zasieg-5g-trojmiasto-gdansk-sopot-gdynia-jak-korzystac-z-5g-ceny-urzadzen ##
Ponadto nowy klient będzie mógł skorzystać ze zniżek rodzinnych oraz promocyjnej oferty na światłowód.
Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.












