T-Mobile sponsorem Ekstraklasy - negocjacje na finiszu

PTC finalizuje porozumienie z Ekstraklasą, w ramach którego sieć T-Mobile będzie sponsorem tytularnym tych rozgrywek. Liga takiego sponsora nie miała od trzech lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według nieoficjalnych informacji - podanych m.in. przez „Przegląd Sportowy” - T-Mobile zostanie formalnie ogłoszone sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy w połowie tygodnia. Jednocześnie zostanie zaprezentowana nowa identyfikacja wizualna rozgrywek, w której znajdzie się logo tej sieci.

To, że Polska Telefonia Cyfrowa prowadzi w tej sprawie rozmowy z władzami Ekstraklasy, prezes PTC Miroslav Rakowski ujawnił już na początku czerwca. Sponsoring rozgrywek piłkarskich będzie stanowić element działań marketingowych wprowadzających T-Mobile na polski rynek. Za granicą ta marka jest sponsorem kilku klubów piłkarskich (m.in. Bayernu Monachium), a także pierwszej ligi austriackiej.

Umowa PTC z Ekstraklasą zostanie podpisana na trzy lata. Operator ma płacić spółce organizującej rozgrywki ok. 18-20 mln zł rocznie.

Ekstraklasa nie miała sponsora tytularnego od połowy 2008 roku, kiedy nie zdecydowano się przedłużyć ponadtrzyletniej współpracy z Orange. Co ciekawe, Orange’owi - podobnie jak obecnie T-Mobile - sponsoring polskiej ligi piłkarskiej służył do wzmocnienia świadomości wśród klientów zaraz po wejściu na nasz rynek (Orange w I połowie 2005 roku zastąpiło Ideę, podobnie jak teraz T-Mobile - Erę).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"