T-Mobile daje klientom taryfy internetowe na ferie

T-Mobile startuje z nową kampanią, promującą najnowsze taryfy z nieograniczonym internetem - również w 5G - w smartfonie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Jak podano w komunikacie "czas pandemii pokazał nam, jak ważne jest, by cieszyć tym, co ważne, tu i teraz. A tymi wyjątkowymi chwilami warto dzielić się z najbliższymi bez ograniczeń". Właśnie o tym opowiada nasz spot reklamowy T-Mobile, promujący taryfy z nieograniczonym internetem 5G w smartfonie.

Operator promuje w kampanii plany taryfowe z nieograniczonym internetem – również w 5G – w smartfonie, a także z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami i MMS-ami.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja ARC – Grupa Publicis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji