Na koniec I kwartału T-Mobile miał w Polsce ponad 14,512 miliona klientów. W ciągu roku baza zwiększyła się o 1,337 miliona kart SIM, co oznacza wzrost o 10,1%.
Liczba klientów kontraktowych wzrosła w ujęciu rocznym o 91 tys., do 6,808 miliona, a liczba klientów usług przedpłaconych zwiększyła się o 19,3%, do 7,704 miliona.

Przychód PTC wyniósł w I kwartale 1,747 miliardów złotych, co oznacza wzrost o 0,6% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Natomiast marża EBITDA wyniosła 30,8 procenta, co stanowi spadek o 1,9 pkt. proc.
W porównaniu do zeszłego roku operator prawie podwoił udział smartfonów wśród sprzedawanych telefonów. Z kolei liczba klientów szerokopasmowego dostępu do internetu wzrosła o 20,5%, do 777 tys.
"Dzięki wprowadzeniu marki T-Mobile, oferowaniu klientom nowych rewolucyjnych usług i rozwiązań, m.in., nielimitowanych rozmów z milionami użytkowników T‑Mobile na świecie, pakietów roamingowych oraz wprowadzeniu praktycznie nielimitowanej ważności konta w usługach przedpłaconych PTC odnotowuje wyraźny trend wzrostowy" - powiedział prezes Miroslav Rakowski.











