Tablica.pl: Sprzedawaj po sąsiedzku (wideo)

180heartbeats prowadzi zintegrowaną kampanię dla serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl. Agencja opracowała strategię i kreację do kampanii "Sprzedawaj po sąsiedzku" w telewizji, radio i internecie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Koncepcja kreatywna koncentruje się na zaprezentowaniu prostego sposobu na pozbycie się rzeczy, których nie potrzebujemy, a które mogą przydać się innym.

Spoty telewizyjne i radiowe mają podkreślać lokalny charakter serwisu ogłoszeń Tablica.pl, a także pokazać, że transakcje w sąsiedzkiej atmosferze zawierane są łatwo i szybko.

 

grafika

 

Kampania toczy się w największych stacjach telewizyjnych oraz w lokalnych i ogólnopolskich stacjach radiowych. Spoty telewizyjne wyreżyserował Michał Sabliński, a wyprodukowało studio f25. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. W pracy nad projektem uczestniczył dział marketingu Grupy Allegro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"