"Tak, jak lubię" w kampanii parku handlowego Matarnia

Na początku października br. pod hasłem "Tak, jak lubię" rozpocznie się kampania reklamowa parku handlowego Matarnia.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii na billboardach, w reklamach prasowych i internetowych, pojawią się zdjęcia Anity Mazurkiewicz, klientki parku handlowego Matarnia. Została ona wyłoniona w drugiej edycji organizowanego na Facebooku konkursu "Pokaż swój styl". Laureatka wzięła udział w profesjonalnej sesji fotograficznej, w strojach przygotowanych przez Dorotę Florek, stylistkę gdańskiego centrum.

grafika

Akcja pod hasłem "Tak, jak lubię" będzie promować jesienne kolekcje dostępne w parku handlowym Matarnia.

grafika
grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele