„Tak szybko jeszcze nie było” - PKP Intercity reklamuje „nowe czasy”

Wystartowała kampania reklamowa PKP Intercity pod hasłem „Nowe czasy” prezentująca zmiany w ofercie przewoźnika. Akcję - obejmującą radio, prasę, internet i outdoor - przygotowały firmy Hand Made i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania PKP Intercity została podzielona na dwa etapy. W pierwszym, trwającym od połowy października do połowy listopada, promowano planowanie podróży z wyprzedzeniem poprzez wcześniejszy zakup biletu, prezentując zalety tej opcji. Obecna odsłona podkreśla krótszy czas przejazdu pociągów na najpopularniejszych trsach, który będzie obowiązywał według nowego rozkładu od 14 grudnia.

Wszystkie reklamy są w podobnej, animowanej stylistyce. Opierają się na zestawieniu stereotypowych opinii o „starych lepszych czasach” w pociągach oraz faktycznych informacji o wprowadzanych właśnie ulepszeniach.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/havas-media-obsluzy-35-mln-zl-budzetu-mediowego-pkp ##

grafika

Akcja reklamowa obejmuje radio (stacje ogólnopolskie i lokalne), internet (reklamy display, działania content marketingowe), prasę (dzienniki lokalne i ogólnopolskie, magazyny) oraz outdoor (nośniki w wybranych miastach). Potrwa do końca br.

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Hand Made, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online