Polsat Media będzie sprzedawać ofertę kanałów youtube'owych współpracujących z TalentMedia

Sieć partnerska TalentMedia (należąca do holdingu Mediacap) rozpoczyna współpracę strategiczną z biurem reklamy Polsat Media (wchodzącym w skład Cyfrowego Polsatu). Kanały youtube’owe zrzeszone w TalentMedia zostaną włączone do oferty AdTube, uruchomione, przez Polsat Media wiosną br.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy od stycznia w ramach Polsat Media AdTube dostępna będzie oferta reklamowa 74 kanałów youtube’owych współpracujących z TalentMedia. Łącznie mają one 16,6 mln subskrybentów, a internauci oglądają ich treści przez średnio 451 mln minut miesięcznie. Z TalentMedia współpracują m.in. Cyber Marian, Martin Stankiewicz, Zuzanna Borucka, JDabrowski, Agnieszka Grzelak, 10minutspokoju i Dominik Rupiński.

Ponadto TalentMedia jako jedyna sieć partnerska (tzw. MCN) będzie współpracować z Polsat Media, odpowiadając za świadczenie usług branded content dla jego klientów.

Umowa została zawarta na trzy lata, z możliwością jej rozwiązania w przypadku nieosiągnięcia założonego przychodu w pierwszej połowie 2018 roku.

- Jest to dla nas niezwykle ważne i strategiczne partnerstwo, które daje nam nowe pole w zakresie promocji twórców i ich kanałów w ramach platformy Polsat Media AdTube. TalentMedia ma duże doświadczenie w kompleksowym przygotowaniu i prowadzeniu kampanii z udziałem influencerów - komentuje Krystian Botko, CEO w TalentMedia. - Do oferty Polsat Media AdTube wnosimy nie tylko know-how, ale też ogromne portfolio zrzeszonych w naszej sieci popularnych YouTuberów. Polsat Media współpracując z nami zyska możliwość tworzenia unikalnych i innowacyjnych produktów oraz szeroką ofertę online branded content najwyższej jakości - dodaje.

- Umowa z TalentMedia to istotny krok w rozwoju platformy Polsat Media AdTube. Dzięki wsparciu influencerów zrzeszonych w TalentMedia, Polsat Media będzie mogło zaoferować pełne spektrum usług branded content - dodał Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media.

Wiosną br.Polsat Media uruchomił AdTube, a TalentMedia zostało przejęte przez Mediacap

Oferta Polsat Media AdTube zadebiutowała w kwietniu br., początkowo obejmowała 18 kanałów youtube’owych (m.in. takic twórców jak Naruciak, Gimper i Mandzio). Szefową oferty jest Katarzyna Chocyk.

Z kolei w marcu br. 51,1 proc. udziałów TalentMedia zostało kupione (za 2,78 mln zł plus ewentualne premie) przez agencję The Digitals należącą do holdingu marketingowo-badawczego Mediacap. W czerwcu TalentMedia kupiło 90 proc. udziałów firmy TalentMedia Balkans działającej przede wszystkim w Bułgarii.

W trzecim kwartale br. TalentMedia zanotowało 2,1 mln zł wpływów ze sprzedaży. Mediacap miał w tym okresie 17,95 mln zł wpływów i 571 tys. zł zysku netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą