'Taniec z gwiazdami' telewizyjnym hitem weekendu

'Sport', 'Taniec z gwiazdami' oraz 'Wiadomości' cieszyły się wminiony weekend największym zainteresowaniem widzów. Niską widownięmiał debiutujący na antenie format 'Fort Boyard'.

KS/ AGB Nielsen Media Research
KS/ AGB Nielsen Media Research
Udostępnij artykuł:

Pierwszy odcinek ósmej edycji "Tańca z gwiazdami" oglądałośrednio 4,3 mln widzów. TVN podczas emisji programu miała 29,03proc. udziału w rynku, wynika z danych AGB Nielsen Media Research.Dzień wcześniej na antenie zadebiutowała czwarta edycja showPolsatu "Jak Oni śpiewają". W pierwszą sobotę września formatzainteresował 2,9 mln widzów (24,90 proc. udziału w rynku).

Wysoką widownię miała także taneczna Eurowizja emitowana przezDwójkę. Konkurs śledziło średnio 3,27 mln widzów (28,23 proc).Ostatnia cześć imprezy, podczas której ogłoszono zwycięstwopolskiej pary, zainteresowała jednak aż 4,47 mln osób (42,27 proc.udziału).

Na wysokiej dziewiątej pozycji wśród hitów weekendu zadebiutowałserial "Rzym", ocenzurowaną wersję produkcji oglądało w Jedynce3,44 mln osób (26,81 proc. udziału). W TOP 20 znalazły się takżeinne zagraniczne produkcje takie jak : "Seks kasa i kłopoty (TVP1,3,3 mln widzów), CSI - "Kryminalne zagadki Miami" (Polsat, 2,87 mlnwidzów) oraz pierwszy odcinek trzeciej serii "Skazanego na śmierć"(Polsat, 2,73 mln widzów).

Wśród najchętniej oglądanych propozycji weekendu zabrakło międzyinnymi reality-show "Fort Boyard", pierwszy odcinek programuzobaczyło 1,77 mln widzów, zapewniając Dwójce 15,96 proc. udziału wrynku. Nieco lepiej w trudnym paśmie poradził sobie serial "Czashonoru", który zobaczyło 2,41 mln osób (16,24 proc. udziału wrynku). Przeciętne wyniki zanotowały także dwa pierwsze odcinki"Rankingu gwiazd" Polsatu. Format dał stacji odpowiednio 15,80proc. i 13,04 proc. udziału w telewizyjnym rynku (sobota, niedziela19.30). W komunikacie prasowym nadawca chwali się jednak, żewyniki oglądalności jakie osiągnął mini-show pomiędzy 19.30 a 20.00były lepsze od dotychczasowych średnich tego pasma w tym roku.

Poniżej prezentujemy szczegółowe wyniki najciekawszychpropozycji weekendu spoza TOP 20.

Najwyższy udział w rynku podczas weekendu miała TVP1 - średnio21,46 proc. Na drugiej pozycji znalazła się Dwójka z 17,62 proc.udziału. Trzecia lokata przypadła TVN, która miała średnio 16,06proc. udziału.

KS/ AGB Nielsen Media Research
Autor artykułu:
KS/ AGB Nielsen Media Research
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"