“Taniec z gwiazdami" z mniejszą widownią, z reklam przyniósł 57 mln zł

Średnia oglądalność 13. edycji “Tańca z gwiazdami” była niższa niż przy poprzedniej edycji tanecznego show, ale TVN w czasie emisji programu wygrał z konkurencją. Wpływy reklamowe wyniosły 57 mln zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, wynika, że 13. odsłonę widowiska oglądało średnio 4,09 mln widzów przy udziale wynoszącym 25,30 proc. w grupie 4+ i 20,57 proc. w grupie 16-49.

To widownia niższa od tej, którą gromadziła nadawana rok wcześniej 12. edycja “Tańca z gwiazdami”. Co tydzień śledziło ją z kolei 4,63 mln osób, a udział TVN plasował się na poziomie odpowiednio 28,70 proc. i 24,14 proc. (poznaj szczegóły). Ogółem wynik oglądalności 12. edycji był trzecim najgorszym w historii formatu, mniejszą widownię osiągnęły tylko pierwsza i dziewiąta seria “TzG”.

Stacja TVN była jednak w trakcie emisji "Tańca z gwiazdami" cały czas liderem pasma wśród wszystkich widzów. Drugą pozycję z udziałem wynoszącym 17,34 proc. zajęła Jedynka, emitująca wtedy prognozę pogody, “Życie nad rozlewiskiem” i filmy fabularne, trzeci był Polsat (16,83 proc.; “gł. Tylko muzyka” i filmy), a czwarta TVP 2 (11,14 proc.; gł. “Kabaretowy Klub Dwójki” i “Czas honoru”). Natomiast w grupie 16-49 TVN przegrał z Polsatem.

grafika

foto: Cezary Piwowarski/TVN

Wpływy z reklam nadawanych przy 13. edycji programu wyniosły 56,8 mln zł. Nadawana rok wcześniej, 12. odsłona “Tańca z gwiazdami”, przyniosła w sumie 60,8 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Z danych telemetrycznych wynika, iż taneczny show śledziły głównie kobiety, widzowie po pięćdziesiątce oraz mieszkańcy miast.

W finale zakończonej właśnie edycji „Tańca z gwiazdami” zwyciężył aktor Kacper Kuszewski tańczący w parze z Anną Głogowską. Pokonali oni Bilguuna Ariunbaatara i Janję Lesar. Zwycięska para otrzymała Kryształową Kulę, a Kuszewski wygrał dodatkowo Mercedesa. foto: Cezary Piwowarski/TVN

Telewizja TVN wstępnie planuje, że 14. edycja “Tańca z gwiazdami” pojawi się na jej antenie  jesienią przyszłego roku. Wiosną stacja nadawać będzie drugą edycję muzycznego talent-show “X Factor” (więcej na ten temat).

Widownia “Tańca” odcinek po odcinku

Oglądalność konkurencji w paśmie emisji programu

Profil widowni "Tańca z gwiazdami"

 

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Nowe osoby w redakcji "GQ Poland". Wcześniej w ZPR Media, "Przekroju" i Burdzie

Nowe osoby w redakcji "GQ Poland". Wcześniej w ZPR Media, "Przekroju" i Burdzie