Spoty przy programie „Tylko Muzyka. Must be the Music” kosztują od 53,6 do 76,6 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto reklam 30-sekundowych). To sporo więcej niż rok temu, kiedy za spot przy programie trzeba było zapłacić maksymalnie 62,2 tys. zł. Natomiast ceny reklam przy drugim show rozrywkowym stacji, „Tylko taniec - Got to Dance”, wynoszą 50,3-54,4 tys. zł. Przed rokiem program nie był jeszcze emitowany, a Polsat w piątkowe wieczory pokazywał filmy, przy których najdroższy spot kosztował 42,1 tys. zł. >>> „Tylko muzyka” i „Nieprawdopodobne a jednak” o tydzień wcześniej w Polsacie Na reklamę przy poniedziałkowym „Mega Hicie” trzeba obecnie wydać maksymalnie 67,4 tys. zł, czyli 6,3 tys. więcej niż rok temu. Natomiast wśród seriali najdroższe dla reklamodawców są pokazywane w niedzielne wieczory „Kości”, przy których spoty kosztują 50,1-51,3 tys. zł, czyli nieco mniej niż przed rokiem, kiedy było to 50,2-54,7 tys. zł. >>> Polsat stawia na „Kasyno” z Bogusławem Lindą Za reklamę przy „Świecie według Kiepskich (przeczytaj więcej o jego nowej serii) trzeba zapłacić maksymalnie 47,2 tys. zł (czyli 10,2 tys. zł więcej niż rok wcześniej), a za spot przy „Pierwszej miłości” - 47,1 tys. zł (czyli 8,9 tys. zł mniej niż przed rokiem). Reklamy przy nowym serialu stacji „Przyjaciółki” kosztują od 28,1 do 37,2 tys. zł. Rok temu Polsat emitował w tym paśmie (czwartki ok. godz. 22) „Szpilki na Giewoncie”, przy których cena najdroższych spotów wynosiła 49,8 tys. zł. >>> Jesień w Polsacie: „Przyjaciółki”, „Nieprawdopodobne a jednak” i „Studio weekend” W wieczornym paśmie informacyjnym stacji najdroższe reklamy - przed serwisem sportowym i prognozą pogody - kosztują 41,6-41,9 tys. To prawie tyle samo co przed rokiem, kiedy za emisję spotu o tej porze trzeba było zapłacić maksymalnie 42 tys. zł. Polsat rozpoczyna sprzedaż reklam na wrzesień jako ostatni z głównych nadawców telewizyjnych. W zeszłym tygodniu swoje oferty reklamowe na przyszły miesiąc udostępniły TVP (przeczytaj więcej) i TVN (zobacz szczegóły).
Tańsze reklamy w Polsacie. Najdrożej przy „Tylko Muzyka”
We wrześniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty ogółem są tańsze średnio o 8 proc., a w samym prime timie - o 6 proc. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy niedzielnym show „Tylko Muzyka. Must be the Music”.












