Celem kampanii "Chronimy rodziny, obniżamy podatki" jest przybliżenie rozwiązań wdrożonych w ramach Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej. Swoim zasięgiem obejmie spoty w radiu, telewizji i internecie.
"Kampania społeczna pokaże, jak wprowadzone obniżki podatków oraz dodatek osłonowy wpłyną pozytywnie na sytuację finansową Polaków" - podkreślono w komunikacie.
Spoty radiowe i telewizyjne będą emitowane od 21 grudnia 2021 r. do 31 stycznia 2022 r. W tym samym czasie w outdorze dostępnych będzie ok. 650 tablic reklamowych wyklejonych w całej Polsce.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/brak-optymizmu-2022-rok-koszty-brak-pracownik-spadek-popytu ##
Kampania to również reklama w prasie ogólnopolskiej i lokalnej – w najważniejszych dziennikach do końca stycznia 2022 r. opublikowanych zostanie prawie 100 reklam informujących o działaniach Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej.

Sponsorowane posty ze spotami i grafikami publikowane będą w portalach. Ruszy również reklama w sieci Google Display Network. Utworzony został też specjalny portal internetowy chronimyrodziny.gov.pl/, zawierający szczegółowe informacje o Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/szczyt-inflacji-grudzien-8-5-proc-dane-listopad ##
Rząd w spotach informuje o Tarczy Antyinflacyjnej
Kampania będzie informować o działaniach podjętych przez rząd: obniżeniu stawki VAT na gaz ziemny i na ciepło, zniesieniu akcyzy i obniżeniu stawki VAT na energię elektryczną, obniżeniu VAT, obniżeniu cen paliw oraz wdrożeniu dodatku osłonowego.

W mediach społecznościowych niektórzy przedstawiciele rządu, m.in. premier Mateusz Morawiecki, zamieścili infografiki podkreślające, że Tarcza Antyinflacyjna złagodzi podwyżki cen energii, które zostaną wprowadzone na początku przyszłego roku.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/inflacja-drozsze-ceny-jak-zyc-pis-drozyzna-reklama ##












