Targi VOX 2014 – sukces stadionowy

Tegoroczną edycję Targów VOX należy zaliczyć do bardzo udanych: nowa, odświeżona formuła zaowocowała rekordową frekwencją i sukcesem sprzedażowym podczas każdej z trzech imprez.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Targi VOX Odbywające się na stadionach Cracovii, Narodowym w Warszawie i Lecha Poznań, stały się miejscem spotkania czołowych producentów drzwi, podłóg i materiałów wykończeniowych, współpracujących z siecią VOX. Przygotowana specjalnie na targi oferta okazała się atrakcyjna dla wielu partnerów i klientów sieci. Bardzo dużym powodzeniem cieszyły się stoiska naszych największych producentów, m.in. Krono Original, DRE, INTERDOOR czy Pol-skone. Zainteresowanie to znalazło potwierdzenie w wynikach sprzedażowych, to właśnie u tych producentów padały rekordy – mówi Artur Żukowski, Dyrektor Marketingu Drzwi i podłogi VOX. – Możemy mówić o prawdziwym sukcesie biznesowym – wyniki sprzedażowe są dwa razy lepsze niż w zeszłym roku – dodaje.

Targi to także okazja do prezentacji nowości produktowych, których w sieci Vox tradycyjnie nie brakuje

Na stoisku Drzwi Vox dużym zainteresowaniem cieszyły się modele drzwi wejściowych, łączące szklane i drewniane wstawki, zorientowane pionowo i poziomo na skrzydle drzwiowym. Współpraca projektantów VOX z producentem drzwi Pol-skone zaowocowała stworzeniem oryginalnych drzwi z nadrukami, które na targach można było podziwiać w trzech wersjach. Już wkrótce wszystkie nowości prezentowane na targach trafią na ekspozycję salonów sieci VOX.

Nowa, piłkarska formuła targów, stała się okazją do rodzinnych odwiedzin stadionów. Wśród emocji związanych z licznymi konkursami i grami, goście ustawiali się w kolejkach do zdjęć z gwiazdami piłki nożnej. Piotr Reiss, Maciej Żurawski czy Tomasz Frankowski cierpliwie pozowali z najmłodszymi, a także z tymi starszymi fanami futbolu. Zbliżające się Mistrzostwa Świata w Brazylii jednoznacznie zdefiniowały 2014 jako rok piłki nożnej. Targi VOX wpisały się w tę koniunkturę, jak podkreśla Artur Żukowski, nie bez osobistej satysfakcji. – Badania nastrojów i preferencji naszych klientów potwierdziły pasję, którą dzielimy. Piłka nożna łączy – nie tylko pokolenia. Na Targach VOX 2014 branża wykończeniowa miała okazję zintegrować się także dzięki piłkarskiej oprawie.

Według danych GUS, w pierwszym kwartale bieżącego roku utrzymuje się tendencja wzrostu koniunktury w branży budowlanej. 6-cio punktowy przyrost w marcu pozwala mieć nadzieję, że najbliższe miesiące będą pomyślne dla tego sektora, przynosząc jednocześnie ożywienie w branży wykończeniowej. Rozpoczynający się okres wiosenno-letni to czas wzmożonych prac budowlanych i remontowych, dla sieci VOX zaś kolejny rozdział prac nad wzbogacaniem oferty produktowej. Kolejne Targi VOX – już za rok.    

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+