Kampania Tarty na 1001 sposobów pokazuje, że jest to klasyczne danie z kanonu kuchni francuskiej, złożone z kruchego ciasta i wytrawnego lub słodkiego farszu.
- Celem kampanii jest zbudowanie świadomości produktu Tarta na 1001 sposobów jako inspirującego i pozwalającego urozmaicić tradycyjne menu o modne i atrakcyjne danie - opisuje Kamila Szlachetka, specjalistka ds. komunikacji Rieber Foods Polska.

Akcja reklamowa jest obecnie prowadzona w internecie (reklamy display, w wyszukiwarkach i na Facebooku, m.in. odsyłające na blog i fanpage delektuJEMY.pl, aktywności w blogosferze) oraz na outdoorze (nośniki w największych miastach wojewódzkich), w połowie września zacznie się w prasie (konkursy), a na przełomie września i października obejmie działania adresowane do sklepów i dystrybutorów (m.in. dodatkowe ekspozycje, pakiety konsumenckie i promocje cenowe).
Kreację kampanii przygotowała agencja Opus B, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.











