„Tato Polski” w rządowej kampanii promującej aktywne ojcostwo

Pod hasłem „Tato Polski” zaplanowano trzymiesięczną kampanię, która ma promować aktywne ojcostwo. Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wyda na nią 460 tys. zł brutto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów zaplanowała na okres od 1 czerwca do końca sierpnia br. kampanię promocyjną pod hasłem „Tato Polski”. Działania obejmować będą 480 nośników reklamy zewnętrznej na terenie 16 miast wojewódzkich.

Kampania ma zmienić postawy społeczne w zakresie stereotypów dotyczących opieki rodzicielskiej. Przede wszystkim ma promować wśród społeczeństwa korzyści płynące z aktywnego ojcostwa, a także zachęcać mężczyzn do brania urlopów ojcowskich i rodzicielskich oraz aktywnego spędzania czasu z dziećmi i z rodziną.

Na razie nie wiadomo, kto przygotuje kampanię - KPRM szuka w przetargu agencji, która ją opracuje i zrealizuje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele