„TatoWie” - sklepy Netto promują owoce i warzywa (wideo)

„TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach” to najnowsza kampania sieci handlowej Netto, która promuje zdrowe nawyki żywieniowe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„TatoWie” - sklepy Netto promują owoce i warzywa (wideo)

Do komunikacji zostali zaangażowani ojcowie, którzy w humorystyczny sposób zdradzają swoje sposoby na wykorzystanie świeżych owoców i warzyw w codziennym przygotowywaniu posiłków.

Jak podaje firma, kampania jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów oraz trendy obecnie panujące na rynku. Dlatego też akcja pod hasłem „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach” skupia się na komunikacji oferty świeżych produktów, a także propozycjach asortymentu z kategorii eko, bio, bez cukru, dostępnego w ramach Półki Zdrowia.

Bohaterami kampanii zostali młodzi, nowocześni mężczyźni, którzy aktywnie uczestniczą w życiu rodzinnym, m.in. poprzez robienie zakupów czy też wspólne przyrządzanie posiłków. W ten sposób Netto zwraca uwagę, jak ważną rolę w rodzinie zajmują ojcowie i tym samym zachęca ich do zaangażowania się w codzienne gotowanie razem z żonami i swoimi dziećmi.

W spotach reklamowych, które są emitowane na profilu Netto na Facebooku oraz na YouTube, obaj ojcowie wykazują się nie tylko humorem, ale przede wszystkim merytoryczną wiedzą o zdrowym przyrządzaniu posiłków. Zaskakują znajomością inspirujących i ciekawych sposobów na wykorzystanie warzyw i owoców w rodzinnym menu.

W kampanii pokazywane są nietypowe sposoby wykorzystania popularnych owoców i warzyw. To produkty, po które klienci chętnie sięgają, ponieważ są łatwo dostępne, świeże oraz można je wykorzystać do wielu różnych dań. W reklamach zaprezentowano mniej znane zastosowania tych artykułów po to, by poszerzać wiedzę konsumentów oraz pokazać, że zdrowe gotowanie wcale nie musi być skomplikowane czy bardzo kosztowne.

W ramach działań zaplanowano również konkurs, który rozpocznie się 16 kwietnia i potrwa do 13 maja br. Aby wziąć udział w zabawie, klienci będą musieli zakupić dowolne dwa owoce lub warzywa oraz zrobić z nimi zabawne zdjęcie. Więcej szczegółów znajdzie się na stronie, która zostanie uruchomiona wraz ze startem konkursu. Do wygrania będzie: 20 dwuosobowych wycieczek do Sztokholmu promem Polferries, 40 bonów o wartości 100 zł do sklepów Netto, 40 zestawów produktów Bakal, 40 rodzinnych gier „Państwa i miasta” oraz 60 biletów do kina.

grafika

Kampania obejmuje też radio, kina, bilbordy oraz sklepy Netto w całej Polsce.

Kreacją reklam zajęły się agencje Brand New Heaven, agencja AT – agencja reklamowa Anny Turkiewicz, a za zakup mediów odpowiadają dom mediowy Media Group i agencja Netsprint.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów