Tauron szuka agencji od analityki marketingu internetowego

Spółka Tauron Sprzedaż zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie usług polegających na udostępnieniu, wdrożeniu i obsłudze narzędzi analityki internetowej dla działań marketingowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Spółka Tauron Sprzedaż przygotowuje się do przetargu na świadczenie usług polegających na udostępnieniu, wdrożeniu i obsłudze narzędzi analityki internetowej dla działań marketingowych.

Teraz zaprasza agencje do przesyłania RFI (request for information), które stanowią podstawę do rozeznania rynku i potencjalnych firm chcących uczestniczyć w planowanym przetargu. przyszłym postępowaniu.

Przetarg dotyczyć będzie udostępnienia narzędzi analityki Internetowej, ich wdrożenia i obsługi. Tauron wprowadzając działania analityczne chce poprawić jakość i efektywność prowadzonych w internecie działań promocyjnych i wizerunkowych, poprzez realizacje celów i założeń poszczególnych kampanii reklamowych, dotrzeć do nowych odbiorców, pozyskać szerokie spektrum danych na temat obecnych jak i potencjalnych odbiorców grupy Tauron, które pozwoli na projektowanie i optymalizowaniedziałań w internecie. Spółce zależy również na zrozumienie i dogłębne przeanalizowanie ścieżek, którymi podąża klientw obrębie kampanii oraz stron www.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie udostępnienie wszystkich narzędzi analitycznych, jakie zostaną przez agencje wykorzystane podczas prowadzonych działań. Tauron chce mieć nieograniczony dostęp do wszystkich prowadzonych analiz, statystyk i innych działań monitorujących.

Narzędzia, na których zależy spółce to Google Analytics (w tym GA4), Google DataStudio, narzędzia do optymalizacji działań pod kątem SEO (preferowane SentiOne, Senuto, Semstorm, SurferSEO), narzędzia do weryfikacji działań konkurencji (np. Similarweb, Semrush), narzędzia pozwalające na monitorowanie obecności spółki w mediach społecznościowych (Brand24 lub inne posiadające zbliżone funkcjonalności), Facebook Analytics, Tag Manager, mapy cieplne strony (HotJar lub inne), narzędzia antyfraudowe, pozwalające na weryfikacje prawdziwości wyników deklarowanych przez agencje prowadzące działania w obszarze kampanii reklamowych dla Tauronu.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 4 lutego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"