Tauron Srzedaż przygotowuje się do przetargu na świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach oraz wsparcie w efektywnej realizacji kampanii reklamowych.
Spółka zaprasza w związku z tym agencje o to, by do 18 sierpnia odesłały uzupełnione RFI (request for informations). Celem aktualnego postępowania jest rozeznanie rynku i zdobycie wiedzy na temat potencjalnych agencji chcących wziąć udział w planowanym przetargu.
RFI zawiera ok. 20 pytań, wśród których są m.in. pytania o to, czy agencja obecnie pracuje dla jakiejkolwiek firmy z sektora energetycznego, czy akceptuje współpracę w oparciu o tzw. umowy ramowe, czy agencja akceptuje rozliczenia po zakończeniu kampanii, czy posiada odpowiednio liczebny i doświadczony zespół.

Zainteresowane agencje mogą odsyłać swoje zgłoszenia do 18 sierpnia br.











