Tauron szuka agencji reklamowych na półtora roku

Należąca do Grupy Tauron spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na wybór agencji reklamowych, które zajmą się obsługą jej budżetu kreatywnego szacowanego wstępnie na 6 mln zł netto. Dla spółki pracować będą przez 18 miesięcy od momentu podpisania umowy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Tauron Sprzedaż chce w wyniku przetargu zatrudnić cztery agencje. Zajmą się one obsługą kreatywną kampanii reklamowych i innych działań marketingowych spółki. Będą one realizowane zarówno na terenie działania spółki (województwa: małopolskie, opolskie, śląskie i dolnośląskie), jak i na pozostałym obszarze Polski. Mają być adresowane do obecnych i potencjalnych klientów firmy z różnych segmentów (gospodarstwa domowe, małe i średnie firmy, przedsiębiorstwa).

Do zadań wybranych agencji należeć będzie przygotowanie strategii komunikacji, kreacji, sloganów reklamowych oraz projektów materiałów ATL i BTL. Kampanie obejmować mają telewizję, prasę, radio, internet, programy lojalnościowe, akcje ambientowe, loterie i konkursy.

Warunkiem udziału w przetargu, który potrwa do 20 lipca br., jest wpłata 50 tys. wadium.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"