Celem kampanii jest ujawnienie faktów o bezwzględnym i okrutnym traktowaniu świń oraz poprawa jakości życia tych zwierząt w chowie hodowlanym. Kampanię rozpocznie konferencja prasowa, która odbędzie się 15 grudnia. Gościem specjalnym konferencji będzie założycielka Vivy! Juliet Gellatley, jedna z największych na świecie aktywistek wegetariańskich.
"Stworzyliśmy trzy linie kreatywne, które w sposób przewrotny nawiązują do warunków, w jakich hodowane są świnie. Chcieliśmy pokazać między innymi, że szynka na naszych talerzach, kiedyś była zwierzęciem, które całe swoje życie spędziło w ciasnych betonowych wybiegach, pozbawione słońca i zieleni" - mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWATelescope.
Viva! Akcja dla zwierząt jest polskim oddziałem organizacji międzynarodowej działającej od 1994 roku. TBWA współpracowała już z Vivą! przy organizowaniu kampanii na rzecz koni przeznaczonych na ubój.

Cel kampanii: poprawa jakości życia świń w chowie przemysłowymKlient: VIVA! Akcja dla zwierzątPrzedstawiciel klienta: Agnieszka Tarasińska, Cezary WyszyńskiAgencja: TBWAPrzedstawiciel agencji: Malina Wieczorek TELESCOPECreative director: Bartek Bartoszek, Darek RzontkowskiArt director: Kasia NowackaCopywriter: Tomek ZielińskiZdjęcia: Tomek ZięciowskiMedia: prasa, plakatyCzas trwania: grudzień-kwiecień











