TBWA z globalnym budżetem Twix

Firma Mars przekazała agencji TBWA globalny budżet kreatywny marki batoników Twix.

km
km
Udostępnij artykuł:

Do tej pory budżet ten był podzielony pomiędzy niezależną agencję SapienNitro (USA, Europa Wschodnia, Ameryka Łacińska i Azja) a TBWA, należącą do Omnicom Group (Europa Środkowa i Zachodnia).

SapienNitro straciła na rzecz TBWA także paneuropejski budżet kreatywny marki czekolady Balisto.

Tym samym TBWA jest teraz odpowiedzialna za globalną kreację dla pięciu należących do Marsa marek. Oprócz Twix i Balisto są to Pedigree, Whiskas i Starburst.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele