Teatr Telewizji zyskuje widzów. Hitem "Księgi sprośności"

We wrześniu spektakle Teatru Telewizji przyciągały do TVP1 średnio 308 tys. widzów, a najchętniej oglądana premiera zgromadziła przed ekranami niemal pół miliona odbiorców. Teatralne pasmo Jedynki rozpoczęło sezon ze wzrostem widowni w porównaniu do wyników z ubiegłego roku.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Teatr Telewizji zyskuje widzów. Hitem "Księgi sprośności"
Danuta Stenka w spektaklu "Księgi sprośności"

Nowy sezon Teatru Telewizji ruszył 1 września. Spektakle są emitowane w telewizyjnej Jedynce w poniedziałkowe wieczory o godz. 20:30. Po czterech tygodniach emisji średnia oglądalność teatralnego pasma wynosi 308 tys. widzów.

To przekłada się na udział TVP1 w rynku na poziomie 3,38 proc. w gronie wszystkich widzów oraz 2,83 proc. w grupie komercyjnej 16-59 (według parametru CSHR% obejmującego udział w oglądalności tylko telewizji linearnej z wyłączeniem m.in. oglądalności streamingu na telewizorach) – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie emisji między 1 a 22 września największą widownię zgromadził autorski spektakl Macieja Wojtyszki pt. "Księgi sprośności", który 8 września obejrzało średnio 494 tys. widzów.

Jesień w TVP VOD zapowiada się wyjątkowo emocjonująco!

Najmniejszym zainteresowaniem publiczności cieszyła się otwierająca sezon "Piękna Zośka". Spektakl nadany 1 września obejrzało średnio 148 tys. osób.

Porównując aktualne wyniki Teatru Telewizji do tych z analogicznego okresu z ubiegłego roku, pasmo zyskało 63 tys. widzów, zwiększając także udziały w rynku. We wrześniu 2024 roku Teatr Telewizji po czterech tygodniach gromadził średnio 245 tys. widzów.

Ponad sto spektakli Teatru Telewizji w sezonie 2025/2026

W tym sezonie TVP przygotowała 106 emisji spektakli, w tym 45 premier. Większość z nich zostanie wyemitowanych na antenie TVP1, a osiem na antenie TVP Kultura, gdzie spektakle Teatru Telewizji są emitowane we wtorki o godz. 20:00.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów