Teekanne zmienia wizerunek

Marka herbaty Teekanne przechodzi rebranding. Zmianie uległ logotyp brandu oraz opakowania, za które odpowiada firma Cocoon.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Teekanne zmienia wizerunek

Na nowym logotypie widnieje znany z komunikacji marki symbol czajnika. Na uproszczonym znaku widoczny jest również rok 1882, czyli data założenia firmy.

- Prowadząc naszą działalność, pamiętamy jednak o założycielach marki i jej wieloletniej tradycji, dlatego w komunikacji marketingowej podkreślamy ponad 135-letnie dziedzictwo Teekanne - mówi Joanna Fijałkowska, trade marketing manager firmy.

Zmiany objęły także wygląd opakowań produktów.

- Pierwsze produkty w nowej szacie graficznej wyjechały już z naszej fabryki w Kokotowie i są dostępne w sklepach. Proces odświeżenia wizerunku dotyczy nie tylko rynku polskiego, ale całego koncernu Teekanne, dlatego herbaty wyprodukowane w naszej fabryce trafią również na rynki zagraniczne, m.in. do Czech, Słowacji i na Węgry – dodaje Joanna Fijałkowska.

Za przygotowanie logotypu odpowiada firma Cocoon.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"