Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2014 roku wyniosła 390 488 egz. Była ona o 7,77 proc. większa niż w styczniu 2013 roku - i był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie miał on wynik na poziomie 205 767 egz., po spadku o 11,11 proc.
Trzecią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w styczniu br. na poziomie 65 172 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 19,93 proc.
W styczniu 2014 w porównaniu do grudnia 2013 roku wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „TV 14” - było to 11,47 proc.












