„Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych. „Ekran TV” 20 proc. w dół

W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży wśród dwutygodników z programem telewizyjnym umocnił się „Tele Świat”, który jako jedyny w zestawieniu osiągnął wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Ekran TV”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych. „Ekran TV” 20 proc. w dół

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2014 roku wyniosła 390 488 egz. Była ona o 7,77 proc. większa niż w styczniu 2013 roku - i był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie miał on wynik na poziomie 205 767 egz., po spadku o 11,11  proc.

Trzecią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w styczniu br. na poziomie 65 172 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 19,93 proc.

W styczniu 2014 w porównaniu do grudnia 2013 roku wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „TV 14” - było to 11,47 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes
Materiał reklamowy

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes

Serwis Super Mamy stawia na wideo

Serwis Super Mamy stawia na wideo