Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2015 roku wyniosła 354 990 egz. Była ona o 6,31 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie 2014 roku.
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 203 237 egz., po spadku o 2,94 proc.
Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 160 662 egz., co oznacza stratę wynoszącą 18,02 proc. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu, ale dane z I kwartału ub.r. obejmują tylko jedno wydanie tego magazynu, które ukazało się 31 marca ub.r.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w I kwartale br. wynoszącym 141 320 egz. W I kwartale 2014 roku ukazując się co tydzień magazyn ten notował sprzedaż na poziomie 141 037 egz. „Super TV” na cykl dwutygodniowy przeszedł od wydania, które ukazało się 7 kwietnia ub.r.
Ostatnią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w I kwartale 2015 roku na poziomie 54 211 egz. Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 13,68 proc.
W marcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Świat”, którego wynik względem marca ub.r. zmniejszył się o 1,25 proc. do poziomu 361 898 egz.Drugie miejsce zajął magazyn „TV14” (211 722 egz.; spadek o 4,58 proc.), a trzecie - „Tele Max” (160 076 egz., spadek o 18,32 proc. - największy w zestawieniu).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











