Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2015 roku wyniosła 341 970 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku była ona niższa o 6,69 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 19,54 proc. do poziomu 272 244 egz.
Podium zamyka „Party” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 18,36 proc. do 233 091 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz tytuły poradnikowe. Dwa miejsca przypadły dwutygodnikom people, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











