PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami wśród pism telewizyjnych w listopadzie. Tylko „TV 14” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami wśród pism telewizyjnych. Tylko „TV 14” na plusie
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem w I-III kwartale, „100 rad” w czołówce
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem w I-III kwartale, „100 rad” w czołówce
„Diagnoza”, „Rolnik szuka żony”, Magda Gessler, Danuta Holecka, Dorota Gawryluk i Michał Szpak nominowani do Telekamer 2018
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I-III kwartale, tylko „TV 14” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży w sierpniu. „Telemax” zyskał najwięcej
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w lipcu, tylko „TV 14” na plusie
„Tele Tydzień” najchętniej kupowany, pisma yellow w czołówce (top 45 tygodników)
„Wprost”, „Twój Styl” i „Tele Tydzień” w mniejszymi wpływami reklamowymi, w górę „Życie na gorąco”, „Pani” i „Viva” (TOP10)
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I półroczu, tylko „TV14” na plusie
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem w I półroczu, pisma yellow w czołówce
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami pism telewizyjnych w maju 2017
Pisma yellow to najchętniej kupowane tygodniki w Polsce
„Tele Tydzień”, „Świat Kobiety” i „Życie na Gorąco” testowo sprzedawane w Biedronce
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży pism telewizyjnych w kwietniu. „TV 14” z największym wzrostem
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem, pisma yellow w czołówce
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele pism telewizyjnych w I kwartale
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem, „Chwila dla Ciebie” w czołówce
„Tele Tydzień” z dodatkiem o nowych kanałach telewizji naziemnej
„Tele Tydzień” z dodatkiem o nowych kanałach telewizji naziemnej
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży pism telewizyjnych. Tylko „TV 14” na plusie
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem, dominacja pism plotkarskich w czołówce
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży. Tylko „TV 14” na plusie
„Viva” reklamowo wyprzedziła „Tele Tydzień”. Mocno w górę „Życie na gorąco” i „Pani”, w dół „Party” i „Wprost” (TOP 10)
„Viva” reklamowo wyprzedziła „Tele Tydzień”. Mocno w górę „Życie na gorąco” i „Pani”, w dół „Party” i „Wprost” (TOP 10)
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży pism telewizyjnych w 2016 roku
„Tele Tydzień” liderem czytelnictwa tygodników w 2016 roku, a „Pani Domu” dwutygodników
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży magazynów telewizyjnych
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży pism telewizyjnych po trzech kwartałach
„Legendy ekranu” - wydanie specjalne „Tele Tygodnia”
„Legendy ekranu” - wydanie specjalne „Tele Tygodnia”
Rynek tygodników telewizyjnych w sierpniu. Liderem „Tele Tydzień” z 709 tys. egz.
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem telewizyjnym w I półroczu 2016
„Tele Tydzień” na czele sprzedaży tygodników telewizyjnych w I półroczu 2016
Reklamy w magazynach: mocno w górę „Pani” i „Show”, w dół - „Wprost” i „Newsweek Polska” (TOP 10)
Reklamy w magazynach: mocno w górę „Pani” i „Show”, w dół - „Wprost” i „Newsweek Polska” (TOP 10)