„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży. Tylko „TV 14” na plusie

W pierwszym miesiącu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wiertualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2017 roku uplasowała się na poziomie 752 577 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,10 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,12 proc. i ustabilizowała się na poziomie 307 299 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w styczniu br. wyniósł 149 827 egz., po spadku o 13,17 proc. - największym w zestawieniu wszystkich pism telewizyjnych.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 7,31 proc. i wyniosła 79 361 egz.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu br. wyniosła 329 206 egz. Była ona o 1,74 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2016 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 199 379 egz., po wzroście o 0,41 proc. - jedynym w zestawieniu wszystkich tygodników i dwutygodników telewizyjnych.

Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 144 421 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 5,35 proc.

Na czwartym miejscu uplasował się „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w styczniu br. wynoszącym 111 090 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się w skali roku o 12,24 proc.

Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w badanym miesiącu na poziomie 41 508 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu wśród dwutygodników, wynoszącą 9,23 proc.

grafika

Względem poprzedniego miesiąca wszystkie pisma telewizyjne zanotowały spadki, a najwięcej stracił dwutygodnik „TV 14” - było to 11,70 proc.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"