Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl pokazują, że średnia sprzedaż ogółem pisma „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się w październiku br. na poziomie 1 007 958 egz., co oznacza spadek o 7,07 proc. względem października ub.r. Drugie miejsce zajmuje inny magazyn Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 7,82 proc. sprzedając się w dziesiątym miesiącu br. średnio w liczbie 421 637 egz.
Na trzecie miejsce z czwartego awansował “Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem spadła jednak o 5,65 proc. do 195 757 egz.
Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 11,74 proc., dotknął jednak innego tygodnika Wydawnictwa Bauer, tj. “Super TV”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 179 252 egz., a tytuł ten utrzymał piątą pozycję.

Największy wzrost sprzedaży w październiku br. był „Program TV” (Oficyna Wydawnicza Press-Media). Zyskał on 9,68 proc. i osiągnął wynik na poziomie 114 909 egz.
Łącznie średnia sprzedaż ogółem wszystkich tygodników z programem telewizyjnym była w październiku br. niższa o 6,88 proc. niż w analogicznym okresie w roku ubiegłym.











