Po „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od października 2013 roku do marca 2014 roku sięgało 27,21 proc. czytelników, co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,40 pkt. proc.
Drugie miejsce należało do tygodnika „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie czytany był przez 17,71 proc. respondentów (wzrost o 0,99 pkt. proc.). Jest to najpopularniejszy magazyn z segmentu pism yellow.Na podium znalazła się także poradnikowa „Chwila dla Ciebie” (także Bauer) z wynikiem na poziomie 13,82 proc. Rok wcześniej po ten tytuł sięgało 13,72 proc. czytelników.Czwartą pozycję zajął tygodnik z przedrukami „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś). Jego czytanie zadeklarowało 11,94 proc. pytanych, co oznacza wzrost o 0,88 pkt. proc.

Najpopularniejszym tygodnikiem opinii pozostaje „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), po który sięgało 8,50 proc. czytelników, czyli o 0,61 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej. Dało mu to miejsce piąte w zestawieniu ogólnym.Dwa oczka niżej znalazł się inny tygodnik opinii, czyli „Wprost” (AWR „Wprost”), którego wskaźnik czytelnictwa wzrósł z 5,72 proc. do 5,91 proc.
Po najpopularniejszy dwutygodnik w okresie od października ub.r. do marca br., czyli poradnikową „Przyjaciółkę” (Edipresse Polska) sięgało 14,62 proc. respondentów, czyli o 0,75 pkt. proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. W analogicznym okresie rok wcześniej tytuł ten był drugi.Z kolei na drugie miejsce spadła - także wydawana przez Edipresse - „Pani Domu”, która zanotowała spadek czytelnictwa z 14,35 proc. do 13,91 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której czytelnictwo spadło o 0,43 pkt. proc. i wyniosło 12,26 proc.Tuż za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie był czytany przez 11,41 proc. respondentów (w dół o 0,01 pkt. proc.).

Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp. z o.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od października 2012 roku do marca 2013 roku na losowej próbie 22 596 przypadków i w okresie od października 2013 roku do marca 2014 roku na losowej próbie 20 988 przypadków. Ogólnopolska próba była dobierana z operatu PESEL i realizowana do wyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.W okresie od stycznia do marca 2014 roku nie były badane takie tygodniki, jak: „City”, „Kropka TV” i „Uważam Rze”.











