Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w ub.r. wyniosła 855 804 egz., co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 6,30 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,29 proc. i ustabilizowała się na poziomie 360 487 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 179 602 egz., po wzroście o 8,65 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 18,70 proc. i wyniosła 27 718 egz.

W grudniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem grudnia 2013 roku zmniejszył się o 8,94 proc. do poziomu 896 027 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (362 395 egz.; spadek o 9,50 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (187 845 egz., wzrost o 13,17 proc. - jedyny w zestawieniu).
Również w tym ujęciu najwięcej straciły „Teleprogramy” - było to 34,19 proc. do 23 095 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











