31 sierpnia rozpoczeła się pierwsza w historii pisma wizerunkowa kampania telewizyjna największego w Polsce tygodnika "Tele Tydzień". (więcej poniżej)
Kampania będzie realizowana w ciągu dwóch miesięcy. Spoty reklamowe pojawią w telewizji publicznej w programie 1 i 2 oraz w telewizjach: Polsat i TVN.
W zabawnych scenkach "Tele Tydzień" będą polecać znani i lubiani aktorzy: Olga Borys, Maciej Damięcki, Marian Glinka, Paulina Holtz, Laura Łącz, Bartosz Obuchowicz, Marian Opania i Wiktor Zborowski.
Tele Tydzień to największy w Polsce (i 15. na świecie) tygodnik z programem telewizyjnym. Średnia sprzedaż w okresie styczeń-maj 2003 wyniosła 1.362.027 egz. (dane ZKDP - Bauer).
Czytelnictwo: 6.660.000
Źródło: PBC General, fale styczeń -czerwiec 2003, wskaźnik COW, grupa celowa : wszyscy












