Średnia widownia „Teleexpressu Extra” w okresie od 1 stycznia do 22 czerwca 2021 roku wyniosła 767 tys. osób. Rynkowy udział TVP Info ukształtował się na poziomie 7,46 proc. w gronie wszystkich widzów, 3,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. „Teleexpress Extra” jest nadawany codziennie około godz. 17.15.
W analizowanym okresie zdecydowanie największą widownię zgromadziło wydanie audycji nadane 10 lutego, które obejrzało 1,56 mln osób (tego dnia odbywał się protest mediów, w którym większość komercyjnych stacji - m.in. TVN24 i Polsat News - nadawały czarne plansze).

„Teleexpress Extra” wyraźnie podnosi średniej długookresowe wyniki TVP Info. Na przykład w 2020 roku newsowa stacja Telewizji Polskiej miała 4,82 proc. udziału w 4+ i 2,34 proc. w 16-49.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-programy-informacyjne-maj-2021-fakty-lider-wiadomosci,7170178555905665a ##
TVP Info w czasie nadawania „Teleexpressu Extra” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego wśród stacji newsowych. Drugie miejsce zajmuje w tym czasie kanał TVN24, który ma 3,68 proc. udziału. Trzeci jest Polsat News z 1,29 proc. udziału.
Taka sama kolejność stacji jest w grupach 16-49 i 16-59.

„Teleexpress Extra” prezentuje najważniejsze tematy z głównego wydania „Teleexpressu” (nadawanego w TVP1 i TVP Info o 17.00) w szerszym wymiarze, a także dodatkowe informacje i ciekawostki. Program prowadzą na zmianę Rafał Patyra, Beata Chmielowska-Olech i Krzysztof Ziemiec.











