Telewizja E! Entertainment znów w Polsce

Przedstawiciele amerykańskiego kanału rozrywkowy E! Entertainment potwierdzili ponowną chęć ekspansji polskiego rynku.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

E! Entertainment dołączył do oferty Cyfrowego Polsatu na początku lutego, jest dostępny w pakiecie familijnym. Kanał był już obecny w naszym kraju pod koniec lat 90. w Wizji TV. Oficjalny powrót stacji na nasz rynek został ogłoszony w czwartek wieczorem.

- Cieszymy się z rozwoju naszej oferty  w Europie Wschodniej, która jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków telewizyjnych- tłumaczył Kevin MacLellan, Prezes Comcast Entertainment Group International.  – E! Entertainment  ma duży potencjał,  zaledwie dwumiesięczna obecność na rynku dała mu 16 miejsce wśród kanałów tematycznych - dodał Andrzej Matuszyński, dyrektor marketingu w Cyfrowym Polsacie.

Największa platforma cyfrowa ma wyłączność na satelitarną dystrybucję kanału. Możliwe jednak, że pojawi się on niebawem w sieciach kablowych, szczegóły nie są na razie znane.

E! Entertainment jest zadedykowana wyłącznie międzynarodowym gwiazdom i rozrywce, zawiera wywiady, wiadomości z branży rozrywkowej, programy o modzie i z gatunku reality. Stacja ma również w swojej  ofercie relacje z prestiżowych imprez, gal i festiwalów (wręczenie Oskarów czy nagród Grammy).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii