Telewizja on-demand coraz popularniejsza

Brytyjczycy gwałtownie zmieniają swoje podejście do sposobuoglądania telewizji.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ciągu dwunastu miesięcy ubiegłego roku odsetek mieszkańcówWielkiej Brytanii oglądających programy telewizyjne przez internetw trybie on-demand zwiększył się z 8 do 17 procent - informujeserwis Brand Republic, powołując się na raport regulatorabrytyjskiego rynku medialnego Ofcom.

Co więcej, 32 procent brytyjskich użytkowników internetuoglądało w ubiegłym roku klipy wideo w sieci, w porównaniu do 21procent w roku 2006. W samym serwisie YouTube treści wideo oglądałow kwietniu bieżącego roku 9 milionów internautów, czyli prawie o 50procent więcej niż rok wcześniej.

Z kolei liczba osób słuchających radia przez internet wyniosła wmaju 14,5 miliona wobec 12 milionów w listopadzie 2007 (wzrost o 21procent).

Z raportu Ofcom wynika również, że na koniec zeszłego rokublisko 6 milionów brytyjskich gospodarstw domowych (o 53 procentwięcej niż w 2006 r.) posiadało urządzenie DVR (digital videorecorder), a 88 procent z nich przewijało dzięki nim reklamy.

W ubiegłym roku Brytyjczycy przeznaczali średnio 7 godzin i 9minut dziennie na oglądanie telewizji, słuchanie radia, surfowaniepo internecie oraz korzystanie z telefonów komórkowych istacjonarnych. Ponad połowa respondentów pytanych o to, któregomedium brakowałoby im najbardziej, wskazała na telewizję.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji