Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, łączny udział wszystkich kanałów Telewizji Polskiej (głównych anten i kanałów tematycznych) w październiku br. wyniósł 28,7 proc. To o 1,2 pkt. proc. mniej, niż w październiku ub.r.Udział wszystkich stacji Grupy Polsat wyniósł 24,1 proc., czyli o 0,8 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast udział Grupy TVN w analizowanym okresie uplasował się na poziomie 22,2 proc., o 0,4 pkt. proc. mniejszym.
W grupie komercyjnej 16-49 największy udział miały stacje z Grupy Polsat, który w październiku br. wyniósł 26,3 proc. W porównaniu do października ub.r. wzrósł on o 1,8 pkt. proc. W tej grupie stacje TVN miały łącznie 23,9 proc. udziału (spadek o 0,5 pkt. proc.), a TVP - 21,6 proc. (w dół o 1,0 pkt. proc.).
Grupa TVP obejmuje kanały TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Regionalna, TVP HD, TVP Kultura, TVP Historia, TVP Polonia, TVP Sport, TVP Seriale, TVP Rozrywka i TVP ABC (stacja ta jest monitorowana od marca br.).Grupa Polsat obejmuje stacje Polsat, Polsat Sport News, Polsat 2, Polsat News, Polsat News 2, Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Film, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Romans, Polsat JimJam, Polsat Food, Polsat Viasat Explorer, Polsat Viasat History, Polsat Viasat Nature i Polsat Crime & Investigation Network, Disco Polo Music (nadaje od maja br.), Muzo.tv (nadaje od września ub.r.), a także TV4 i TV6.W skład Grupy TVN wchodzą stacje TVN, TVN7, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, TTV i TVN24 Biznes i Świat (do końca grudnia ub.r. TVN CNBC).












