Telewizja Polska nie rezygnuje z „The Voice of Poland”, format wróci za rok

Jesienią TVP2 pokaże siódmą odsłonę muzycznego talent show „The Voice of Poland”. Format doczeka się kontynuacji w przyszłym roku, mimo wcześniejszych rozważań na temat jego zakończenia - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Nie zarzyna się kury znoszącej złote jajka - wyjaśnia Marcin Wolski, szef Dwójki.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:

„The Voice of Poland” to holenderski format Talpy, obecny w TVP2 od jesieni 2011 roku. Producentem wykonawczym jest firma Rochstar.

Poprzedni szef Dwójki Maciej Chmiel rozważał zakończenie emisji programu i zastąpienie go nowym autorskim formatem rozrywkowym. Miałby on być wymyślony specjalnie dla TVP2 i produkowany wewnętrznie przez Telewizję Polską. W lutym przyznał nawet w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl, że ma już projekt takiego talent-show.

- Oczywiście, jestem świadomy ryzyka, bo łatwiej jest prowadzić rozmowę z producentem na poziomie formatu licencjonowanego, który sprawdził się na 40 rynkach światowych. Trudniej będzie wykonać takie widowisko od zera. Chciałbym jednak, żeby telewizja była retortą, w której spotykają się ludzie obdarzeni zmysłem kreacji i wiedzą producencką - wyjaśniał nam wtedy Maciej Chmiel.

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, Telewizja Polska jest zadowolona z programu „The Voice of Poland” i nie zamierza kończyć jego produkcji na siódmym sezonie. - Nie będziemy rezygnować z dobrych i sprawdzonych formatów - usłyszeliśmy w TVP. Prawdopodobnie show nadal będzie emitowany raz w roku.

Nasze ustalenia potwierdza obecny dyrektor Dwójki Marcin Wolski, który na początku lipca zastąpił na tym stanowisku Macieja Chmiela.

- Zły byłby to gospodarz, który zarzynałby kurę, znoszącą złote jajka, albo - co gorsza - oddawał ją w prezencie konkurencji - odpowiada na pytanie portalu Wirtualnemedia.pl o kontynuację „The Voice”.

Przypomnijmy, że w sobotę 3 września br. stacja rozpocznie emisję siódmej edycji „The Voice of Poland”, w którym uczestników oceniać będą Maria Sadowska, Andrzej Piaseczny, duet Tomson i Baron oraz debiutująca w programie Natalia Kukulska.

Szóstą edycję muzycznego show oglądało średnio 2,17 mln widzów, co przełożyło się na 14,13 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Szósta seria talent-show miała o 240 tys. oglądających więcej niż emitowana rok wcześniej piąta edycja.

Łukasz Brzezicki
Autor artykułu:
Łukasz Brzezicki
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"