Telewizja Polska wybiera dom mediowy do obsługi 8 mln zł budżetu

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło przetarg, w którym wybierze dom mediowy odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów do kampanii TVP. Wybrana agencja przez rok będzie obsługiwać budżet o wartości 8 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg na wybór domu mediowego dla TVP trwa do 10 stycznia, a umowa z wybraną w nim agencją zostanie podpisana najpóźniej 10 lutego 2017 roku na okres 12 miesięcy.

Zwycięski dom mediowy zajmie się m.in. tworzeniem strategii mediowych oraz planowaniem i zakupem mediów do kampanii zlecanych przez TVP. Będą one obejmować radio, prasę, outdoor, kina, internet, działania niestandardowe oraz anteny Telewizji Polskiej.

Łączny budżet mediowy, o jaki będą walczyć agencje mediowe w przetargu, oszacowano na 7,991 mln zł netto. Z tego 760 tys. zł ma zostać rozliczone w ramach barteru, 6,836 mln zł w gotówce. Pozostałe 395 tys. zł stanowić będzie roczne wynagrodzenie wybranego domu mediowego.

W ramach rozliczeń barterowych Telewizja Polska będzie emitować na swoich antenach kampanie zlecane przez wybrany dom mediowy, a będące działaniami jego klientów bądź innych mediów. W przypadku tych rozliczeń stosowana będzie sprzedaż cennikowa, przy 55 proc. rabacie cen podanych w cenniku.

Obecnie planowaniem i zakupem mediów do kampanii realizowanych i zlecanych przez TVP zajmuje się dom mediowy Maxus. Umowa z nim została przedłużona do końca br. - aneks podpisano w sierpniu br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"