W ramach emisji oznaczonej symbolem L10 sprzedano 60 tys. akcji Telewizji Republika w cenie nominalnej 1 zł za sztukę. W efekcie kapitał zakładowy firmy zwiększył się z 5,566 do 5,626 mln zł.
W br. zarejestrowano wcześniej trzy emisje akcji Telewizji Republika:L7 - 43,2 tys. akcji,L8 - 24,3 tys. akcji,L9 - 89,9 tys. akcji.
Na koniec ub.r. kapitał zakładowy nadawcy wynosił 5,408 mln zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ewa-stankiewicz-telewizja-republika-dlaczego-zniknal-program,7170103299040897a ##
41 emisji akcji Telewizji Republika od 2013 roku
Przy założeniu Telewizji Republika na początku 2013 roku jej kapitał zakładowy miał wartość 100 tys. zł. W efekcie kolejnych emisji akcji już pod koniec 2013 roku wzrósł do 1,9 mln zł, poziom 3 mln zł przekroczył na początku 2016 roku, 4 mln zł - w połowie 2017 roku, a 5 mln zł - w połowie 2019 roku.

Ogółem przeprowadzono jak dotąd 41 emisji akcji Telewizji Republika, zdecydowaną większość na okaziciela.
Telewizja Republika z 27,8 mln zł strat przez 8 lat
W ub.r. przychody Telewizji Republika zmalały o 4 proc. do 15,68 mln zł, a strata netto - z 1,6 do 1,53 mln zł. W sprawozdaniu z działalności stacja zaznaczyła, że zarobiła m.in. na rządowych kampaniach społecznych dotyczących epidemii.

Od startu działalności do końca ub.r. Telewizja Republika zanotowała łącznie 27,82 mln zł strat netto. W konsekwencji mimo kolejnych dopłat do kapitału jej fundusz własny pozostaje na minusie, w ub.r. jego ujemna wartość zwiększyła się z -2,19 do -2,46 mln zł.
Od założenia Telewizji Republika jej prezesem jest Tomasz Sakiewicz, jednocześnie redaktor naczelny „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie”. Na początku br. do rady nadzorczej nadawcy dołączyła Beata Dróżdż, prezes wydawcy „Gazety Polskiej Codziennie” i członek zarządu wydawcy Niezalezna.pl. Członkami rady są także Piotr Kwiecień i Katarzyna Gójska (oboje od założenia spółki na początku 2013 roku), Dariusz Szymański, Urszula Hofman (od jesieni 2015 roku), Piotr Hofman (od wiosny 2017 roku) i Wojciech Węgrzyński (od połowy 2017 roku).

Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu br. udział Telewizji Republika w rynku oglądalności wynosił 0,068 proc., wobec 0,055 proc. rok wcześniej.











