Telewizory Sharp Aquos LED promowane „dla spragnionych wielkich emocji”

Ruszyła loteria „Dla spragnionych wielkich emocji” promująca wielkoformatowe telewizory Sharp Aquos LED pod hasłem. Za realizację akcji i wspierającej ją kampanii reklamowej odpowiadają firmy Mediatouch i Reprise Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji „Dla spragnionych wielkich emocji” należy kupić telewizor Sharp Aquos LED o przekątnej ekranu 50, 52, 60, 70, 80 lub 90 cali, zarejestrować się w serwisie sharpemotions.eu i napisać, jakie emocje pozwala przeżywać ten telewizor. W akcji - zaplanowanej do 15 września - do wygrania jest 12 jednoosobowych wyjazdów do parku rozrywki Ferrari World w Abu Dhabi, 800 zegarków F orerunner @ 10 Garmin oraz 400 kamer Ion Air Pro. Obsługą promocji - prowadzonej jednocześnie na Litwie, Ukrainie, Węgrzech, w Słowenii, Rumunii i Czechach - zajmuje się agencja Mediatouch.

grafika

Promocję wspiera kampania reklamowa w internecie (Onet.pl, Interia.pl, Rp.pl, Parkiet.pl, Gazeta.pl, Infor.pl, Money.pl, Bankier.pl, Allegro.pl, Ceneo.pl, strony Wolters Kluwer, Polskapresse i Axel Springer i Google) oraz BTL-u. Reklamy przygotowała agencja Mediatouch, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Reprise Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały