Telewizyjna premiera NTT Corrino

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa marki NTT Corrino,notebook'ów produkowanych przez warszawską spółkę NTT System S.A.Kampania zostanie przeprowadzona w dwóch etapach i potrwa do końcalistopada.

kr
kr
Udostępnij artykuł:

Pierwszy etap kampanii zaplanowany został na okres od 24 do 30października.

W tym czasie spot reklamowy będzie emitowany w następującychstacjach telewizyjnych: Discovery, Discovery Science, DiscoveryCivilisation, TVN7, TVN 24, TVN Turbo, TVN Style, TV 4, AnimalPlanet oraz Polsat.

W drugim etapie, od 15 do 30 listopada, zakres kampanii zostanieposzerzony o TVN i regionalne stacje telewizji publicznej.

Kampania reklamowa prowadzona jest wspólnie z firmą Intel. Nadjej przebiegiem czuwa warszawska agencja Lemon Group.

Cel kampanii: wsparcie reklamowe dla notebook'ów markiNTT CorrinoKlient: NTT System S.A.Przedstawiciel klienta: Tomasz RajcaAgencja: Lemon GroupPrzedstawiciel agencji: Adrian RuteckiMedia: TVCzas trwania: październik - listopad 2007 r.

kr
Autor artykułu:
kr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji