Według danych cennikowych AGB Nielsen Media Research w I półroczu 2006 na reklamę w telewizji najwięcej wydał koncern Unilever - 213 024 561 PLN, co oznacza wzrost o ponad 60 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku.
Na drugie miejsce uplasowała się Procter&Gamble a na trzecim firma Nestle.
I półrocze 2006I półrocze 2005CORPORATIONInvestmentCORPORATIONInvestmentUNILEVER213024561UNILEVER132656631PROCTER & GAMBLE134710729PROCTER & GAMBLE111052186NESTLE134158531NESTLE104012455POLSKA TELEFONIA CYFROWA SA96703329LOREAL72317044DANONE84077803POLSKA TELEFONIA CYFROWA SA70650270HENKEL/SCHWARZKOPF83854042PTK CENTERTEL64316920LOREAL81625617HENKEL/SCHWARZKOPF63769736GRUPA ZYWIEC SA80330875DANONE63489474PTK CENTERTEL71674676POLKOMTEL SA61108856POLKOMTEL SA68784949US PHARMACIA INC.54776773RECKITT BENCKISER62383992GRUPA ZYWIEC SA53846913US PHARMACIA INC.61641979TELEKOMUNIKACJA POLSKA SA48394963BEIERSDORF-LECHIA55423818KOMPANIA PIWOWARSKA45668263FERRERO54994200RECKITT BENCKISER45467075PEPSICO54795427BEIERSDORF-LECHIA43983505












