Kampania jest kolejną odsłoną komunikacji Zelmera pod hasłem "Chcieć to móc!", w której marka zachęca do działania i zdrowego trybu życia oraz przekonuje, że z jej urządzeniami pokonywanie codziennych przeszkód w sprzątaniu i gotowaniu jest łatwiejsze.
Kampania w telewizji ma na celu promocję szerokiej oferty odkurzaczy. Prezentowane są w niej modele „Protecto” oraz „Flooris Pogromca sierści”. Pierwszy ze spotów ukazuje odwiedziny teściowej, która postanawia posprzątać mieszkanie swojej synowej. Po nieudanej próbie synowa przekonuje teściową, że sprzątanie może być szybsze i przyjemniejsze dzięki odkurzaczowi "Protecto", który chroni meble, narożniki i ściany.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/chciec-to-moc-otylia-jedrzejczak-i-zelmer-promuja-zdrowy-styl-zycia ##
Spoty będą emitowane do 18 grudnia br. w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych w wersjach 30- i 15-sekundowych. Ponadto do końca grudnia br. akcję uzupełniać będzie obecność w prasie wnętrzarskiej, kobiecej, parentingowej i lifestyle'owej. Dodatkowo prowadzone będą działania w internecie i mediach społecznościowych. Przygotowane zostały również materiały POS.

Koncepcją i produkcją spotów telewizyjnych zajęła się agencja Heart&Brain. Za materiały POS odpowiadają 3M Projekt i Unlimited (ta druga odpowiada też za hasło i strategię kampanii oraz layout prasowy). Działania w social media realizuje HyperCrew. Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe OMD (telewizja, prasa) i ACR Media (internet).











