Średnia widownia pierwszych piętnastu odcinków reality-show „Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?”, wyemitowanych w okresie od 9 września do 20 grudnia 2019 roku wyniosła 451 tys. osób. Udział TVP2 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 3,35 proc. wśród wszystkich widzów, 3,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,59 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była od poniedziałku do piątku o godz. 18.55.
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 11 listopada. Śledziło go średnio 688 tys. osób.

Dwójka w paśmie emisji cyklu „Gotowi do gotowania. Start!” zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Pierwszy w tym czasie był TVN (20,75 proc.; „Fakty”), druga - TVP1 (14,67 proc.; gł. „Jeden z dziesięciu”), a trzeci - Polsat (13,69 proc.; „Wydarzenia” i „Sport”).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-gotowi-do-gotowania-start-nowy-program-tvp2,7170802240452225a ##
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP2 była czwarta.

Wpływy reklamowe TVP2 wokół emisji premierowych odcinków reality-show wyniosły 15,44 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-najgorszy-kucharz-tvp2-przegrala-z-konkurencja,7170808958002817a ##
Reality-show „Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?” to polska wersja formatu „Momster”. Formuła tego programu polega na tym, że teściowe i synowe rywalizują ze sobą w przygotowywaniu potraw kulinarnych.












