The Digitals: Piotr Wilczek na czele kreacji, Michał Kobierzewski odszedł do własnych firm

Michał Kobierzewski po odejściu z agencji The Digitals, w której pełnił funkcję group creative directora, skupia się na prowadzeniu własnych firm: uruchomionego właśnie butiku kreatywnego Madeby i spółki Warappie tworzącej gry na platformy mobilne. W The Digitals jego obowiązki przejął Piotr Wilczek.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
The Digitals: Piotr Wilczek na czele kreacji, Michał Kobierzewski odszedł do własnych firm
Od lewej: Michał Kobierzewski i Piotr Wilczek

W ramach butiku Madeby Michał Kobierzewski będzie świadczył usługi dla agencji reklamowych, . zajmie się również tworzeniem projektów reklamowych i bezpośrednim doradztwem dla klientów.

- Dla agencji reklamowych mój butik jest taką super jednostką przetargową. Wchodzimy i przejmujemy cały proces lub jego interaktywną część, na życzenie reprezentując agencję podczas prezentacji - opisuje Kobierzewski. - Modele współpracy będą tak różne, jak różne są potrzeby i charaktery pracy agencji. Chcę też wspólnie realizować projekty reklamowe, na które nie miałem do tej pory czasu, a mam poczucie, że są cenne. Klientom z kolei pomagam planować komunikację w nowych mediach oraz doradzam w procesach przetargowych - dodaje.

Kobierzewski będzie też dalej prowadził firmę Warappie tworzącą gry na platformy mobilne, której jest współwłaścicielem.

W The Digitals był group creative directorem przez ostatnie trzy lata. Wcześniej pełnił podobne funkcje w agencjach Artegence i OS3. Z branżą reklamową jest związany od ok. 10 lat.

Jego prace (m.in. dla Warki, Lecha ING, Nike i Amnesty International) były nagradzane w konkursach KTR, Kreatura, Golden Arrow, Mixx Awards i Effie. Sam kilka razy był jurorem w konkursie KTR, a w ub.r. - przewodniczącym jury Creative mobile i Youtube film hack.

Zarządzanie działem kreacji The Digitals przejął Piotr Wilczek, który jako dyrektor kreatywny od lutego br. współpracował z Kobierzewskim. Poprzednio pełnił podobną funkcję w DDB Warszawa (obecnie to DDB & Tribal), a wcześniej pracował m.in. w agencjach Polymus i Ogilvy. Przygotowywał kampanie dla takich firm i marek jak m.in. AXA, BMW, Hyundai, Johnson & Johnson, LOT, McDonalds, Philips i PKO Bank Polski. Ogółem z branżą reklamową jest związany od 22 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"